آموزش ثبت تیکت پشتیبانی و درخواست فاکتور

آموزش ثبت تیکت و دریافت پیامک تیکت

پیگیری عدم ارسال پیامک

درخواست فاکتور شارژ

مشکلات سامانه

درخواست و سوالات برنامه نویسی

بعد از ثبت نام در سامانه پیامکی میدیوماه از پشتیبانی مادام العمر و رایگان برخوردار هستید . بر این اساس بخشی در سامانه لحاظ شده تا پل ارتباطی بین شما و میدیوماه باشد . از انجایی که برخی از پیگیری ها و اموزش ها امکانش نیست بصورت تماس تلفنی انجام پذیرد و لازم است بصورت رسمی و ارایه اسناد پیگیری گردد کاربران میتوانند از تیکت با پشتیبانی سامانه میدیوماه در ارتباط باشن .

در این مقاله سعی کردیم بصورت کامل و مفید به اموزش ارسال تیکت و لزوم استفاده از ان بپردازیم .

کارشناسان پشتیبانی میدیوماه پیامک ،   تیکت ارسالی شما را بررسی کرده و از طریق سیستم پشتیبانی به کاربر پاسخ می‌دهد. بعضی از سیستم‌های حرفه‌ای پشتیبانی  بعد از پاسخ به تیکت کاربر، کاربر را از طریق ارسال پیامک مطلع می‌کنند.

راهنمای ثبت تیکت

از منو سمت راست روی گزینه پشتیبانی کلیک نمایید و سپس “ارسال تیکت پشتیبانی” کلیک نمایید.

۱) در صفحه جدید در قسمت “موضوع” عنوان سوال خود را بنویسید.

۲) واحد مربوطه برای پاسخگویی به سوالتان را انتخاب نمایید.

۳) اولویت را بر حسب مهم بودن تیکت انتخاب نمایید.

۴) در قسمت “پیام” متن سوال خود را به صورت کامل بنویسید.

۵) در صورتی که قصد دارید تصویر یا فایلی را ضمیمه نمایید از طریق browse این کار را انجام دهید.

۶) در نهایت دکمه “ثبت” را کلیک نمایید

راهنمای درخواست فاکتور و پیگیری عدم ارسال پیامک

صفحه ارسال تیکت

۱-موضوع تیکت را بنویسید
مانند:
دریافت فاکتور شارژ عدم ارسال پیامک
عدم ارسال پیامک
۲- نوع پشتیبانی را انتخاب نمایید
۳ -درجه اهمیت موضوع
۴ -وقتی به تیکت شما پاسخ داده شد ایا تمایل دارید از طریق پیامک به شما اطلاع داده شود یا خیر
درصورت تمایل گزینه بلی را بزنید
۵ -متن تیکت، متن تیکت باید کامل باشد، و نام مرکز داخل تیکت بیان شود.

توجه : برای پیگیری عدم ارسال پیامک حتما کد بالک مربوط به ان پیامک را بیان فرمایید.

کدبالک ارسال پیامک چیست ؟


بعد از ارسال هر پیامک برای بررسی وضعیت ارسال آن باید به قسمت گزارش ارسال مراجعه کنیم . که در قسمت گزارشات ارسال برای هر پیامک ارسالی همانند تصویر بالا یک کدبالک جهت شناسایی و رهگیری اختصاص داده میشود . همانطور که قبلا گفته شد در تیکت پیگیری پیامک درج کدبالک آن پیامک الزامی ست .

ویدیوی آموزش ثبت و پیگیری تیکت 

قوانین ارسال تیکت

  •  جهت پیگیری یک موضوع خاص همه پاسخ‌های شما و کارشناس در یک تیکت پیگیری می‌شود. زمانی که قصد دارید پاسخی برای کارشناس ارسال نمایید باید در همان تیکت پاسخ ارسال نمایید و از بازگشایی تیکت جدید خودداری نمایید.
  • بسیار اهمیت دارد که در استفاده از سیستم پشتیبانی تنها از حروف و زبان فارسی استفاده شود. استفاده از حروف انگلیسی برای زبان فارسی (فینگلیش) مطلوب نمی‌باشد، تیکت‌های انگلیسی یا فینگلیش به صورت خودکار و سیستمی بسته می‌شود.
  • هنگام ارسال تیکت پشیبانی از بکار بردن تعداد غیرمعمول علامت سوال (؟؟؟؟؟) و یا علامت تعجب (!!!!) خودداری نمایید چرا که متن شما از حالت رسمی خارج شده و تاثیر منفی روی خواننده می گذارد.
  • دقت نمایید که ارسال تیکت همانند یک نامه رسمی می باشد بنابراین از ادبیات رسمی استفاده بفرمایید.
  • هنگام ارسال تیکت پشتیبانی مشکل خود را به صورت کامل شرح دهید تا کارشناس مشکل شما را بهتر درک کند و پاسخ دقیق به سوال شما ارسال کند.
+۵۰
Share:
پنل اس ام اس میدیوماه حرفه‌ای‌ترین پنل پیامک جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی می‌باشد.