خرید پنل اس ام اس مشهد

آشنایی با شهر مقدس مشهد

شهر مشهد مرکز استان خراسان رضوی در شمال شرق ایران با وسعت ۳۵۱ کیلومتر مربع و جمعیتی بالغ بر ۳ میلیون ۱۰۰ هزار نفر است که عنوان دومین کلان شهر و پرجمعیت ترین شهر ایران را بعد از تهران به خود اختصاص داده است. شهر مشهد از شمال با شهرستان کلات، از شمال غربی با درگز، از غرب با چناران و نیشابور و از شرق با سرخس و تربت جام همسایه است و طبیعتی کوهستانی دارد که رشته کوه های هزار مسجد و بینالود آن را در بر گرفته اند. شهرستان مشهد دارای ۴ بخش : مرکزی، طرقبه، رضویه، و احمد آباد می باشد همچنین ۵ شهر به نام های مشهد ، طرقبه ، رضویه، ملک آباد و شاندیز را شامل می شود و از۱۳ دهستان برخوردار است. این شهر بخاطر وجود حرم مطهر امام رضا (ع) به عنوان پایتخت معنوی ایران شناخته می شود و سالانه پذیرای حدود ۲۷ میلیون گردشگر ایرانی و ۲ میلیون گردشگر خارجی است که از مهم ترین قطب های گردشگری کشور محسوب می شود و شما کمتر خانواده ایرانی را میشناسید که حداقل یکبار به این شهر سفر نکرده باشد .

ارسال پیامک انبوه در شهر مشهد

در نظر داریم شما را با ارسال پیامک تبلیغاتی انبوه در مشهد و چگونگی استفاده از پنل پیامکی میدیوماه اس ام اس به این منظور آشنا کنیم پیشنهاد  می کینم مطالب این مقاله را از دست ندهید.

آیا قصد خرید پنل اس ام اس برای ارسال پیامک تبلیغاتی در شهر مشهد یا در دیگر شهر های استان خراسان رضوی را دارید؟

اولین سوالی که برای شما پیش می‌آید این است که بانک شماره‌های افراد ساکن در استان خراسان رضوی به خصوص مشهد را از کجا تهیه کنم؟ خیالتان راحت باشد نیازی نیست شما کاری انجام دهید، یکی از قابلیت‌های پنل پیامکی مشهد دارا بودن بانک شماره‌های به روز افراد ساکن در استان خراسان رضوی می‌باشد که به صورت رایگان و تفکیک شده در اختیار شما قرار داده می‌شود.

اگر شما فروشگاه مواد غذایی، پوشاک و … داشته باشید

احتمال اینکه افراد ساکن در نزدیکی محل فروشگاه شما به فروشگاه شما مراجعه کنند به مراتب بسیار بیشتر از کسانی است که در محدوده اطراف فروشگاه شما نیستند. شما می‌توانید با استفاده از قابلیت ارسال اس ام اس بر اساس کد پستی در مشهد و ارسال اس ام اس از روی نقشه برای استان خراسان رضوی به محدوده مورد نظر خود در مشهد پیامک ارسال کنید و تا بازخورد بهتری بگیرید و هزینه کمتری را پرداخت کنید.(چه از این بهتر؟)

سامانه پیامکی میدیوماه پیامک قابلیت ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت را دارد، این قابلیت به شما کمک می‌کند تا پیامک تبلیغاتی هدفمند ارسال کنند و آموزشگاه‌های کنکور و آرایشگاه‌ها از این روش ارسال پیامک به دفعات استفاده می‌کنند، اگر در این صنف هستید یکی از رازهای موفقیت رقیبتان را فاش کردیم.

شیوه‌های ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی در استان مشهد

  1. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید از بانک شماره های موجود در میدیوماه اس ام اس استفاده نمایید.
  2. ارسال پیامک نظیر به نظیر با نام مشتری
  3. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید به تفکیک پیش شماره به کدهای مختلف پیامک ارسال نمایید.
  4. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید بر اساس منطقه از نقشه گوگل پیامک منطقه ای در مشهد بفرستید.
  5. ارسال هوشمند پیامک كلمات كليدی
  6. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید از طریق کدپستی به منطقه مورد نظر پیامک ارسال نمایید.
  7. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید به بانک مشاغل مشهد پیامک ارسال نمایید
  8. ارسال پیامک خودکار تبریک
  9. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید از دکل bts به افرادی که از یک دکل سرویس میگیرند پیامک ارسال کنید.
  10. برای ارسال پیامک تبلیغاتی در مشهد میتوانید به بانک شهرهای موجود در سامانه مراجعه کرده و به شهر مورد نظر پیامک ارسال نمایید.

برخی امتیازات پنل میدیوماه اس ام اس نسبت به سایر پنل های پیامکی

  • خط خدماتی اشتراکی
  • پنل پیامک مادام العمر ( life time )
  • فعال سازی آنی پنل؛ به محض خرید
  • سرویس اعتبار سنجی OTP
  • ارسال سریع پیامک به بلک لیست
  • دارای نماد اعتماد الکترونیک و عضو انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی
  • ارسال پیامک فعالسازی
  • پشتیبانی حرفه‌ای؛ به‌صورت ۲۴ ساعته توسط کارشناسان حرفه ای
  • ارسال پیامک از روی نقشه گوگل
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • افزونه دیجیتز
  • افزونه پیامکی ووکامرس
  • میدیوماه اس ام اس برای اولین بار در کشور “پنل ارسال انبوه از طریق سیم کارت” راه اندازی کرد.

بانک شماره‌های مشاغل استان خراسان رضوی

یکی دیگر از امکاناتی که سامانه پیامکی مشهد بانک شماره‌های مشاغل و اصناف در استان خراسان رضوی می‌باشد.

معلمان – وکلای دادگستری – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – مدیران صنایع – بازیافت – آرایشی و بهداشتی – بیمارستان – پوشاک – جواهرات – چاپ و بسته بندی – دکوراسیون – خودروسازی – صنایع چوب – صنعت پلاستیک – صنعتی – عمرانی – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات غذایی – ماشین آلات صنعتی – مصالح ساختمانی – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی

به کدام شهرهای استان خراسان رضوی می‌توانم پیامک بفرستم؟

بانک شماره‌های موبایل شهرستان‌های استان خراسان رضوی در پنل پیامکی ما موجود است و به صورت رایگان در اختیار شما قرار ‌می‌گیرد.

خراسان رضوی ، مشهد ، سبزوار ، قوچان ، تربت حیدریه ، تربت جام ، سنگان ، بجستان ، تایباد ، باخرز ، کاریز ، ششتمد ر بایک ، جغتای ، کاهو ، نیشابور ، انابد ، کاشمر ، نصراباد ، بردسکن ، طرقبه ، خلیل اباد ، سرخس ، خرو ، فیروزه ، چناران ، خواف ، دولت اباد ، شاندیز ، قلندر اباد ، فریمان ، قدمگاه ، بیدخت ، باجگیران ، درود ، رضویه ، فرهادگرد ، فیض اباد ، رشتخوار

و دیگر شهرها :

رباط سنگ ، داورزان ، سفید سنگ ، سلطان اباد ، درگز ، گناباد ، نیل شهر ، کلات نادری ، کاخک ، ریوش ، نقاب ، نشتیفان ، محولات ، سلامی ، روداب ، مشهد ریزه، کدکن ، کندر ، جنگل ، یونسی ، چکنه ، نوخندان ، عشق اباد نیشابور ، خیر اباد سبزوار ، اسجیل ، فریزی ، گلمکان ، سلوگرد ، احمد اباد ، کلاته پایه ، سرآسیاب ، چاپشلو ، گاوطرنا ، نوبهار ، چشمه گیلاس ، گلبهار ، ملک اباد ، عشق اباد مشهد ، کلات ، قره جنگل ، کاریزک ناگهانی ، قاسم اباد ,، شهرزو ، مزداوند ، خیر اباد تربت جام

در این مقاله درباره ویژگی‌های یک تبلیغ خوب با استفاده از سامانه پیامکی مطالعه کردیم. حالا موقع آن است که به تبلیغات خود در مشهد بپردازید. برای مشاوره کامل می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۹۳۳۴۰۱۴۸۱۸ – ۹۱۰۱۰۰۵۳-۰۱۱ با پشتیبان خود در میدیوماه پیامک همراه باشید.

Share:
پنل اس ام اس میدیوماه حرفه‌ای‌ترین پنل پیامک جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی می‌باشد.
5 1 رای
امتیاز دهید
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

ثبت نام پنل پیامک

با خرید پنل اس ام اس، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و سایت یا نرم‌افزارتان را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

0
دیدگاه شما برایمان مهم است ، لطفا نظر دهیدx