خرید پنل اس ام اس تهران

پنل اس ام اس تهران

تهران پانزدهمین شهر پرجمعیت جهان با مساحت ۷۳۰ کیلومتر مربّع است که به همراه توابع خود جمعیتی بالغ بر ۱۴ میلیون نفر دارد. این شهر به لحاظ بزرگی بیست و هشتمین شهر دنیا است که تراکم جمعیت آن بین ده هزار و هفتصد تا بیش از یازده هزار نفر در هر کیلومتر مربع است.

تهران به ۲۲ منطقه و ۱۱۲ ناحیه (شامل ری و تجریش) تقسیم شده و نماد آن برج آزادی و برج میلاد است. این شهر در فهرست گرانترین شهر‌های دنیا محسوب می‌شود، ولی به لحاظ کیفیت زندگی از استاندارد‌های مطلوب برخوردار نیست.

وجود کارخانجات متعدد، هلدینگ برندها و خیلی از ارگان های دولتی بخش وسیعی از تبلیغات محیطی کلانشهر تهران را به خود اختصاص داده و قطعاً با توجه به حجم بالای تقاضای اجاره بیلبورد و استندهای تبلیغاتی، هزینه اینگونه تبلیغات را در این کلانشهر به شدت بالا برده است، البته که گاهی یک ایده خلاقانه در اینگونه تبلیغات نظر همه ی ما را جلب خواهد کرد، اما به همان اندازه تاثیر منفی این حجم تبلیغات را در نما و زیبایی شهر غیر قابل چشم پوشی است.

کدام یک از ابزار های تبلیغاتی یا اطلاع رسانیست که می تواند بهترین انتخاب من در این شهر شلوغ  باشد؟

  1. از نظر کمیت جامع آماری وسیعی را در بر بگیرد = پیامک انبوه
  2. از نظر کیفیت اطمینان داشته باشم که پیام ارسالی من به دست مخاطب هدف برسد = ارسال پیامک به بلک لیست
  3. بتوانم علاوه بر تبلیغات مشتری مدار هم باشم و تبلیغاتم موجب آزار و اذیت مخاطبمان نباشد!!! = پیامک سفید (NEW)
  4. پیامم و بصورت هدفمند به اصناف و مشاغل مورد نیازم ارسال کنم؟ = ارسال پیامک به اصناف و مشاغل
  5. و در صورتی که سایت یا اپلیکیشنی داشتم بصورت هوشمند از این امکانات استفاده کنم = وب سرویس ارسال پیامک

امکانات پنل اس ام اس تهران

اگر قصد تبلیغ کسب و کار خود در تهران را داشته باشید در ابتدا چه روش‌های تبلیغاتی به ذهن شما می‌رسد؟ هزینه هر کدام از این روش‌ها چه میزان است؟ فکر می‌کنید چند درصد بازخورد دریافت کنید؟

ما در اینجا استفاده از پنل اس ام اس میدیوماه برای تبلیغات پیامکی در تهران را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم.

ارسال اس ام اس منطقه ای در تهران

پنل پیامک میدیوماه ویژگی ها و امکانات فراوانی دارد از جمله این که شما می توانید برای ارسال پیامک منطقه را انتخاب نماید. ممکن است محل کار شما درغرب تهران باشد. پس یعنی بیشتر مشتری های شما ساکن غرب هستند. شما با کمک پنل اس ام اس میدیوماه می توانید کسب و کار خود را در سراسر تهران و در تمامی مناطق تهران تبلیغ نماید و مشتریان شما از سراسر تهران می شوند.

ارسال SMS به تفکیک سن و جنسیت در تهران

تصور کنید که قصد شما تبلیغ برای فروشگاه پوشاک زنانه در منطقه مشخصی از تهران است. چند درصد از مشتریان شما خانم و چند درصد آقا هستند؟ مطمعنا درصد بالایی از مشتریان شما خانم هستند. بیایید از درصد کمی که آقا هستند چشم پوشی کنید و تبلیغ خود را روی بانوان تهرانی متمرکز کنید.

کسب و کارهای زیادی مانند مانند آرایشگاه‌ها، فروشگاه‌های پوشاک، برخی از موسسات و آموزشگاه‌ها و … هستند که بازار هدف آن ها فقط بانوان و یا آقایان هستند. در این مواقع با استفاده از پنل اس ام اس تهران شما می‌توانید فقط به بانوان/ آقایان پیامک ارسال کنید و هزینه تبلیغات خود را برای ارسال پیامک تبلیغاتی به افرادی که بازارهدف شما نیستند هدر ندهید. این در حالی است که در دیگر روش‌های تبلیغات شما نمی‌توانید تفکیک جنسیتی در زمان تبلیغات در نظر بگیرید. ارسال پیامک به تفکیک سن و جنسیت یکی از بهترین روش های تبلیغات در شهر تهران است.

ارسال مشاغل و اصناف

یکی از فیلتر های کاربردی که به شما کمک می کند جامعه هدف خود را درست نشانه بگیرید و احتمال خوانده نشدن پیامک تبلیغاتی که ارسال میکنید را تا حد ممکن کاهش دهید، فیلتر ارسال بر اساس اصناف و مشاغل است. مثلا زمانی که شما قصد تبلیغات برای کالاهای پزشکی را دارید، با ارسال به کل شهر و یا یک منطقه خاص، علاوه بر این که مجبور به پرداخت هزینه اضافه خواهید شد، افرادی پیامک شما را دریافت می‌کنند که در طیف مخاطبین مورد نظر شما نیستند، بنابراین بهتر است با مراجعه به منو ارسال مشاغل و انتخاب ارسال برای جامعه پزشکان تهران ارسال هدفمندتری داشته باشید و نتیجه بهتری بگیرید.

بانک مشاغل تهران موجود در سامانه پیامک تهران:

چاپ و بسته بندی – وکلا – آزمایشگاه‌ها – دفاتر زیارتی – مشاوران املاک – آرایشی و بهداشتی – اسباب بازی – الکترونیک و مخابرات – بازیافت – بیمارستان – پتروشیمی –  پوشاک – جواهرات – چسب و رنگ – خودروسازی- دکوراسیون – شیمیایی – صنایع چوب – صنایع وابسته به خودرو – صنعت چوب – صنعتی – عمرانی – فرش – فولاد – کاغذ و مقوا – کشاورزی و دام – ماشین آلات صنعتی – ماشین آلات غذایی – مصالح ساختمان – مواد غذایی – نساجی و ریسندگی – اتوماسیون صنعتی

ارسال پیامک انبوه در تهران بر اساس نقشه گوگل

در این روش ارسال پیامک تبلیغاتی در تهران میتوانید از نقشه گوگل منطقه مورد نظر را به راحتی انتخاب نمایید، سامانه پنل پیامکی میدیوماه شماره های ایرانسل و همراه اول ثبت شده در منطقه انتخابی شما را به صورت تفکیک شده در اختیارتان قرار می دهد. شما مختارید برای هر یک از اپراتورها به صورت جداگانه یا همزمان پیامک ارسال کنید.

tehsansms

ارسال پیامک به شماره فایل اکسل

در این روش در صورتی که لیستی از شماره موبایل هایی که در اکسل جمع‌آوری کرده‌اید، تمایل به ارسال پیامک دارید می‌توانید از این روش استفاده نمایید لازم به ذکر است، شما یتوانید فایل اکسل خود را به صورت دفترچه تلفن در پنل پیامکی خود ذخیره نمایید.

سایر امکانات مود در پنل پیامکی میدیوماه

  • ارسال پیامک تبریک تولد به صورت خودکار
  • امکان ایجاد پنل همکار با دسترسی های مشخص
  • ارسال پیامک یادآوری اقساط
  • ارسال نظیر به نظیر
  • تماس صوتی گروهی
  • ایجاد پیام پیش فرض
  • خط خدماتی اشتراکی رایگان
  • سیستم پاسخگویی خودکار پیامکی
  • اختصاص خط خدماتی بصورت اشتراکی بدون نیاز به سفته
  • نمایندگی پنل پیامک در استان تهران
  • ارسال پیامک انبوه به بلک لیست ها
  • امکان اتصال به نرم افزارهای حسابداری
  • ارسال پیامک تبلیغاتی کد تخفیف
  • افزونه دیجیتز
  • افزونه پیامکی ووکامرس
  • امکان دریافت پیام بدون هزینه
  • امکان نظرسنجی
  • ارسال کد گارانتی محصول یا اصالت کالا
  • ایجاد دفترچه تلفنهای متعدد
  • ارسال از طریق فایل متنی
  • ارسال کلمات کلیدی
  • دریافت گزارش از وضعیت ارسالها

در ادامه مزایای استفاده از تبلیغات پیامکی در تهران را بررسی خواهیم کرد.

ماندگاری

تبلیغات پیامکی نسبت به دیگر روش های تبلیغات، تاثیر بیشتری خواهد گذاشت. زمانی که شما در سطح شهر بر روی بیلبور تبلیغات خود را انجام می هید، افراد فقط در عرض چند ثانیه ای که از مقابل بیلبور عبور می کنند فرصت دارند که تبلیغ شما، نام شرکت شما و تلفن تماس را به خاطر بسپارند که مسلما می‌توان گفت غیر‌ممکن است. اما در تبلیغات پیامکی این فرصت به افراد داده می‌شود که با دقت پیام شما را مطالعه کنند.

تاثیرگزاری بالا

اگر در تبلیغات پیامکی متن را به گونه جذاب و حرفه ای بنویسید، این امکان وجود دارد که افراد پیامک را به دیگران نیز ارسال کنند و در واقع برای شما بازاریابی کنند.
انتشار پیامک تبلیغاتی نسبت به دیگر روش های تبلیغات ازجمله چاپ کارکتر از شانس بیشتری برخوردار است زیرا انتشار آن به راحتی انجام می شود.

دسترسی آسان

از آنجایی که افراد تلفن همراه خود را همیشه در کنار خود دارند خیلی سریع پیامک تبلیغاتی شما را مطالعه می کنند.

هزینه پایین

از آنجایی که تبلیغات پیامکی نیاز به وسیله های فیزیکی و یا توزیع کننده ندارد، به راحتی انجام می شود و هزینه آن نیز بسیار پایین است. با این حال تبلیغات پیامک بازخورد مناسبتری را نسبت به دیگر روش های تبلیغات دارد.

 

در این مقاله درباره ویژگی‌های یک تبلیغ خوب با استفاده از سامانه پیامکی مطالعه کردیم. حالا موقع آن است که به تبلیغات خود در تهران بپردازید. برای مشاوره کامل می‌توانید از طریق شماره تماس ۰۹۳۳۴۰۱۴۸۱۸ – ۹۱۰۱۰۰۵۳-۰۱۱ با پشتیبان خود در میدیوماه پیامک همراه باشید.

Share:
پنل اس ام اس میدیوماه حرفه‌ای‌ترین پنل پیامک جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی می‌باشد.
5 1 رای
امتیاز دهید
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

ثبت نام پنل پیامک

با خرید پنل اس ام اس، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و سایت یا نرم‌افزارتان را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

0
دیدگاه شما برایمان مهم است ، لطفا نظر دهیدx