ارسال اس ام اس برای آموزشگاه ها و مدارس چه مزایایی دارد؟

ارسال پیامک توسط مدارس، بیشتر کاربرد خدماتی دارد و استفاده متفاوت تری نسبت به سایر مشاغل که از ارسال پیامک استفاده می کنند دارد. مدارس و آموزشگاه ها با ارتباط هر چه بیشتر با دانش آموزان و والدین، سعی در بهبود روند کار خود دارند.

چند نمونه از استفاده هایی که توسط مدارس از پنل اس ام میشود، به این صورت میباشد:

اطلاع رسانی به والدین جهت برگزاری جلسه اولیا و مربیان، برای برنامه های تفریحی و علمی و… برای دانش آموزان

آگاه سازی والدین از وضعیت تحصیل و نمرات دانش آموزان به کمک ارسال پیامک

اطلاع رسانی به وسیله ارسال پیامک برای زمان توزیع کارنامه و یا زمان ثبت ‌نام

اطلاع‌ رسانی جهت برگزاری کلاس‌ های فوق برنامه، مانند کلاس های ورزشی و یا درسی و یا کلاس کنکور

اعلام زمان شروع دوره ها و یا لغو کلاس های مختلف

بسیاری از مدارس تازه تأسیس برای اطلاع رسانی به افراد منطقه، از طریق سامانه ارسال پیامک اقدام به اطلاع رسانی می‌کنند. خدمات ارسال پیامک اخیراً به عنوان ابزاری بسیار مؤثر جهت ارتباط با والدین و معلمان به طور گسترده ای در مدارس استفاده میشود میتوانیم خدمات ارسال پیامک برای مدارس را به عنوان ابزاری سریع، کم هزینه و کاربردی در نظر بگیریم.

اطلاع رسانی در مورد غیبت دانس آموزان:

غیبت دانش آموزان یکی از مسائل حساس در مدارس میباشد که این حساسیت هم برای والدین، هم برای مسئولان مدرسه بسیار بالا است.

به عنوان یک معلم، والدین، مدرس مدرسه یا دانش آموز، شما می فهمید که فقدان یک سیستم ارتباطی بدون درز، مانع غیر ضروری در زندگی روزمره شما می شود و شما حتماً متوجه نیاز به یک سامانه ارسال پیامک خواهید داشت. به اشتراک گذاری اطلاعات مربوط به رویدادهای پس از مدرسه و فعالیت ها، تکالیف و امتحانات و یا بسته شدن و بسیاری دیگر از سناریو های دیگر، به طور چشمگیری بهبود یافته است زمانی که شما یک فرم سریع و آسان از ارتباطات از طریق سامانه ارسال پیامک همراه داشته باشید. ارسال پیامک سریع ترین و ساده ترین راه برای مدارس برای حفظ تماس نزدیک با جوامع خود است. حتی بهتر است. احتمال ۹۰٪ یک پیام متنی ظرف سه دقیقه پس از ارسال خوانده شود. هنگامی که شما آن را با کانال های ارتباطی سنتی مقایسه می کنید، سامانه ارسال پیامک برای مدارس و دانشگاه ها بسیار ساده است – به ویژه هنگامی که سریع و مؤثر پیام های مهم را اعلام می کنند.

ارسال پیامک متناسب ترین و کارآمد ترین برای ارسال اعلان ها در مدارس و دانشگاه ها است.

ارتباطات خود را ساده کنید و بلافاصله والدین، دانش آموزان و کارکنان اطلاعیه های مهم مدرسه را مطلع یا به روز کنید. با استفاده از پیام های متنی، برقراری ارتباط آسان تر است، اما مدرسه یا دانشگاه شما امن تر و کارآمدتر خواهد بود. از آنجایی که دانش آموزان شما در حال حاضر از ارسال اس ام اس استفاده می کنند، با آن ها ارتباط برقرار می کنید، به طریقی که قبلاً آن ها را تجربه کرده اید، تقریباً تضمین پذیرش آسان؛ اما خودتان را مشاهده کنید – ارسال پیامک را به استراتژی ارتباطات مدرسه خود اضافه کنید و به طور چشمگیری شیوه ارتباط برقرار کردن دانش آموزان، والدین، استادان و کارکنان خود را بهبود ببخشید.

ما یک راه طولانی داریم.

پیش از تلفن های همراه و ارسال پیامک، اعلامیه های مدرسه ای عمدتاً بر روی به روز رسانی شخصی، ایمیل، پست الکترونیکی معمولی، تکیه می کردند؛ اما این رویکرد ها برای برقراری ارتباط سریع با معلمان و دانش آموزان در مورد روزهای برف یا دیگر بسته شدن مدارس بسیار مؤثر نبود؛ و هنگامی که در مدرسه، همه اعلان ها نباید در تمام مدارس به اشتراک گذاشته شوند. به عنوان مثال، باشگاه ها، تیم های ورزشی و دیگر گروه های اضافی ممکن است در طول زمان خارج از تمرین یا جلسات بایستی ارتباط برقرار کنند. ایمیل، با نرخ بالا به طور متوسط تنها ۲۲٪، یک نوع ارتباط با تأخیر و اغلب از دست رفته است، بنابراین استفاده از ارسال پیامک لازم و ضروری است.

مدارس 
سامانه ارسال پیامک یک برنامه نرم افزاری است که برای کمک به مدیریت مدرسه در ارتباطات جمعی با والدین، کارکنان و معلمان طراحی شده است. سامانه ارسال پیامک اجازه می دهد تا مدیریت مدرسه به طور مؤثر با یک گروه انتخابی ارتباط برقرار کند. سامانه ارسال پیامک ما به راحتی می تواند به سیستم مدرسه فعلی شما متصل شود و به بهبود کارایی سیستم های مدیریتی کمک کند.

چگونه مدارس می توانند از سامانه ارسال پیامک استفاده کنند؟

ارسال پیام های «هشدار» یک طرفه، پیامک که والدین، معلمان و دانش آموزان را از تغییرات ناگهانی مطلع می کند؛ مانند “جشن مدرسه ورزشی به دلیل آب و هوای مرطوب لغو شده است، ما یک روز مدرسه معمولی را انجام خواهیم داد”. ارسال اس ام اس دو طرفه به طوری که گیرندگان می توانند به پیام شما پاسخ دهند. این یک راه عالی برای مدیریت حضور و غیاب است، زیرا والدین می توانند پیام هایی را که می خواهند از بین برود، پاسخ دهند و اطمینان حاصل کنند که یک کودک برای یک کارخاص دلیلی دارد. ارسال پیامک برنامه ریزی شده این گزینه به شما اجازه می دهد تا پیام هایی را که در یک نقطه خاص در آینده ارسال می شوند تنظیم کنید. این ویژگی را می توان برای ارسال پیام های یادآوری برای سفرهای مدرسه استفاده کرد. مدیریت مدرسه می تواند با یک ارسال اس ام اس برای شب قبل از سفر ارسال کند تا اطمینان حاصل شود که والدین از هر مورد خاصی که مورد نیاز برای سفر است یادآوری می شود.

انتخاب سامانه ارسال پیامک اجازه می دهد به شما برای لیست مخاطبین خود را به گروه های خاص بخش بندی کنید. این به مدیریت مدرسه کمک می کند تا پیامک های دسته جمعی را با کلیک یک دکمه به گروه های خاص ارسال کند. شما می توانید تقسیم بندی مخاطبین خود را به عنوان مثال به گروه سال، کلاس ها، پسران و دختران سفارشی کنید.

Share:
پنل اس ام اس میدیوماه حرفه‌ای‌ترین پنل پیامک جهت ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی و ارسال پیامک خدماتی می‌باشد.
5 1 رای
امتیاز دهید
اشتراک در
اشاره به موضوع
guest
0 نظرات
بازخورد داخلی
مشاهده همه نظرات

ثبت نام پنل پیامک

با خرید پنل اس ام اس، پیامک تبلیغاتی ارسال نمایید و سایت یا نرم‌افزارتان را به ابزار قدرتمند پیامک مجهز کنید.

0
دیدگاه شما برایمان مهم است ، لطفا نظر دهیدx