
افزونه پیامک whmcs فارسی
whmcs سیستم مدیریت میباشد که تقریبا همه سایتهای ارائه خدمات میزبانی با این سیستم کار میکنند و ارائه سرویس میزبانی و ارسال تیکت و تمدید را انجام میدهد.
WHMCS معروفترین اسکریپت و نرم افزار پشتیبانی آنلاین که شامل امکانات کارت خرید، تیکتینگ، حسابداری، چندزبانه، مرکز آموزش و ماژول نویسی است، این اسکریپت قابلیت عضویت و مدیریت کاربران را داشته و کارکرد اصلی این نرم افزار برای مدیریت هاستینگ میباشد، انواع هاست اشتراکی، سرورمجازی، سروراختصاصی را میتوان با این اسکریپت مدیریت نمود.
امکان ساخت انواع محصولات بدون محدودیت، ایجاد صورت حسابهای دورهای، دستهبندی محصولات، امکان ارسال تیکت، امکان افزودن قالب برای کاربران و مدیران وب سایت از ویژگیهای سیستم مدیریت محتوا WHMCS میباشد.
اهمیت پشتیبانی کاربران و خدمات پس از فروش در بازاریابی عصر نوین غیر قابل انکار است. ابزارهای مختلفی برای یاری رساندن در این امر به کمک کسب و کارها آمده اند که یکی از آنها سیستم مدیریت محتوای WHMCS است. این افزونه کمک بزرگی در اتوماتیک کردن امور در خرید و فروش های اینترنتی میکند و خیال فروشندگان را از بابت پاسخگویی به مشتریان با امکانات زیر راحت میکند:
تعریف بدون محدودیت محصولات
صدور صورت حساب های دوره ای
گروه بندی محصولات متنوع
در اختیار گذاشتن سیستم تیکتینگ
نرم افزار پشتیبانی آنلاین که شامل امکانات کارت خرید، تیکتینگ، حسابداری، چندزبانه، مرکز آموزش و ماژول نویسی
قابلیت اضافه کردن قالب برای کاربران و مدیران
امکان ثبت نام و ساخت صفحه کاربری برای کاربران
مدیریت هاستینگ در انواع هاست اشتراکی، سرورمجازی، سروراختصاصی
مجهز شدن این سیستم به پیامک میتواند کار با آن را بسیار راحت تر از قبل برای کاربران و مدیران کند که خوشبختانه سامانه پیامک مدیانا افزونه ارسال پیامک whmcs را برای کسانی که از این سیستم استفاده میکنند ارائه کرده است. با استفاده از این افزونه تمام مراحل ثبت نام و پشتیبانی برای کاربر پیامک میشود. دسترسی انتخاب پیامک در هر مرحله با شماست و میتوانید از حساب کاربری خود در مدیانا تنظیمات را انجام دهید.
راهنمای نصب
۱_فایل ضمیمه شده را دانلود نموده و در محل نصب پلاگین ها آپلود کرده و سپس اکسترکت نمایید.
2-از بخش Setup گزینه Custom Client Field را انتخاب نموده و دو فیلد با شرایط زیر ایجاد نمایید:
ایجاد فیلد با عنوان شماره موبایل و نوع textbox و تمام تیک ها به غیر از admin only را بزنید.
ایجاد فیلد با عنوان آیا مایل به دریافت پیامک هستید و نوع tickbox و تیک required field و show on ordr form را بزنید .
3-از بخش مدیریت وارد بخش Setup سپس Addon Madules شوید و افزونه ارسال پیامک را فعال کنید.
4-در بخش Configure دسترسی لازم را به Full Administrator با تیک زدن آن بدهید و ذخیره نمایید.
5-حال از بخش Addons گزینه افزونه ارسال پیامک را انتخاب نموده تا وارد بخش راه اندازی و تنظیمات شوید.
6-در این بخش تنظیمات نام IPPanel را انتخاب نموده مشخصات پنل را وارد نمایید و سپس ذخیره نمایید. (وارد کردن نام کاربری و رمز عبور سامانه و شماره خط اختصاصی پنل خود الزامی می باشد)
۷-در صورتی که مانده اعتبار شما در پایین نمایش داده شود اطلاعات شما صحیح و ماژول قابل استفاده میباشد.
۸-جهت ارسال پیامک به مدیر نیز میتوانید وارد بخش قالب مدیر شوید و شماره موبایل را وارد نموده و ذخیره نمایید. (جهت تست نیز میتوانید از بخش ارسال پیامک بهره بگیرید)
امکانات
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از رفع تعلیق سفارش
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از ایجاد فاکتور و یا صورحساب
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از ثبت نشدن دامنه
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت یادآوری و پرداخت صورحساب ( برای بار دوم)
ارسال پیام کوتاه به کاربر در جهت اطلاع از تعلیق سفارش
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع و یادآوری انقضا دامنه
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از پاسخ تیکت
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت ایجاد و پرداخت صورت حساب
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت تمدید دامنه
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت تمدید دامنه
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت بسته شدن تیکت
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت ثبت نام
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از ثبت دامنه
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت یادآوری و پرداخت صورتحساب (برای بار سوم)
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت در صورت ثبت هاست
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از تغییر وضیعت دامین
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تغییر رمز
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تغییر رمز دامین
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت وارد شدن کاربر به سامانه
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت یادآوری و پرداخت صورتحساب (برای بار اول )
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تایید ثبت سفارش
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت پرداخت صورت حساب
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تمدید دامین
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ثبت نشدن دامنه جدید
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت بروز رسانی تیکت
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت وارد شدن مدیریت به پنل مدیریت
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ثبت نام مشتری
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ثبت دامنه جدید
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت باز شدن تیکت
با خرید یک پنل اس ام اس و اتصال WHMCS به سامانه و پیامک و ارسال پیامک از طریق WHMCS با ماژول پیامک wHMCS می توان به مشتری نشان داد که مشتریان شما برایتان ارزشمند هستند و تجربه کاربری بهتری را برای مشتری ایجاد کرد تا در حالت های مختلف مانند صدور فاکتور، پاسخ به تیکت و… برای کاربر شما به صورت اتوماتیک با خط خدماتی پیامک ارسال شود.
ممنونم مطلب خوبی بود
سلام وقت شما بخیر بله . جلوی هر دفترچه گزینه ای قراردارد به نام لیست شماره ها روی آن بزنید…
سلام . سوالم اینه ایا میتونم یک دفترچه را ویرایش کنم و شماره یک دانش آموز را حذف کنم ؟
سلام تعداد سقف مشخصی ندارد اما برای بررسی گزارش ارسال دقیقتر هرکلاس را مجزا بفرستید
سلام . تشکر از انتخاب شما لطفا از پنل مدارس استفاده نمایید