افزونه پیامک whmcs فارسی
whmcs سیستم مدیریت میباشد که تقریبا همه سایتهای ارائه خدمات میزبانی با این سیستم کار میکنند و ارائه سرویس میزبانی و ارسال تیکت و تمدید را انجام میدهد.
WHMCS معروفترین اسکریپت و نرم افزار پشتیبانی آنلاین که شامل امکانات کارت خرید، تیکتینگ، حسابداری، چندزبانه، مرکز آموزش و ماژول نویسی است، این اسکریپت قابلیت عضویت و مدیریت کاربران را داشته و کارکرد اصلی این نرم افزار برای مدیریت هاستینگ میباشد، انواع هاست اشتراکی، سرورمجازی، سروراختصاصی را میتوان با این اسکریپت مدیریت نمود.
امکان ساخت انواع محصولات بدون محدودیت، ایجاد صورت حسابهای دورهای، دستهبندی محصولات، امکان ارسال تیکت، امکان افزودن قالب برای کاربران و مدیران وب سایت از ویژگیهای سیستم مدیریت محتوا WHMCS میباشد.
اهمیت پشتیبانی کاربران و خدمات پس از فروش در بازاریابی عصر نوین غیر قابل انکار است. ابزارهای مختلفی برای یاری رساندن در این امر به کمک کسب و کارها آمده اند که یکی از آنها سیستم مدیریت محتوای WHMCS است. این افزونه کمک بزرگی در اتوماتیک کردن امور در خرید و فروش های اینترنتی میکند و خیال فروشندگان را از بابت پاسخگویی به مشتریان با امکانات زیر راحت میکند:
تعریف بدون محدودیت محصولات
صدور صورت حساب های دوره ای
گروه بندی محصولات متنوع
در اختیار گذاشتن سیستم تیکتینگ
نرم افزار پشتیبانی آنلاین که شامل امکانات کارت خرید، تیکتینگ، حسابداری، چندزبانه، مرکز آموزش و ماژول نویسی
قابلیت اضافه کردن قالب برای کاربران و مدیران
امکان ثبت نام و ساخت صفحه کاربری برای کاربران
مدیریت هاستینگ در انواع هاست اشتراکی، سرورمجازی، سروراختصاصی
مجهز شدن این سیستم به پیامک میتواند کار با آن را بسیار راحت تر از قبل برای کاربران و مدیران کند که خوشبختانه سامانه پیامک مدیانا افزونه ارسال پیامک whmcs را برای کسانی که از این سیستم استفاده میکنند ارائه کرده است. با استفاده از این افزونه تمام مراحل ثبت نام و پشتیبانی برای کاربر پیامک میشود. دسترسی انتخاب پیامک در هر مرحله با شماست و میتوانید از حساب کاربری خود در مدیانا تنظیمات را انجام دهید.
راهنمای نصب
۱_فايل ضميمه شده را دانلود نموده و در محل نصب پلاگین ها آپلود کرده و سپس اکسترکت نماييد.
۲-از بخش Setup گزينه Custom Client Field را انتخاب نموده و دو فيلد با شرايط زير ايجاد نماييد:
ايجاد فيلد با عنوان شماره موبايل و نوع textbox و تمام تیک ها به غير از admin only را بزنید.
ايجاد فيلد با عنوان آيا مايل به دريافت پيامک هستيد و نوع tickbox و تیک required field و show on ordr form را بزنید .
۳-از بخش مديريت وارد بخش Setup سپس Addon Madules شويد و افزونه ارسال پیامک را فعال کنید.
۴-در بخش Configure دسترسي لازم را به Full Administrator با تيک زدن آن بدهيد و ذخيره نماييد.
۵-حال از بخش Addons گزينه افزونه ارسال پیامک را انتخاب نموده تا وارد بخش راه اندازي و تنظيمات شويد.
۶-در اين بخش تنظیمات نام IPPanel را انتخاب نموده مشخصات پنل را وارد نماييد و سپس ذخیره نمایید. (وارد کردن نام کاربري و رمز عبور سامانه و شماره خط اختصاصي پنل خود الزامي مي باشد)
۷-در صورتی که مانده اعتبار شما در پایین نمایش داده شود اطلاعات شما صحیح و ماژول قابل استفاده میباشد.
۸-جهت ارسال پیامک به مدیر نیز میتوانید وارد بخش قالب مدیر شوید و شماره موبایل را وارد نموده و ذخیره نمایید. (جهت تست نيز ميتوانيد از بخش ارسال پيامک بهره بگيريد)
امکانات
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از رفع تعلیق سفارش
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از ایجاد فاکتور و یا صورحساب
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از ثبت نشدن دامنه
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت یادآوری و پرداخت صورحساب ( برای بار دوم)
ارسال پیام کوتاه به کاربر در جهت اطلاع از تعلیق سفارش
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع و یادآوری انقضا دامنه
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از پاسخ تیکت
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت ایجاد و پرداخت صورت حساب
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت تمدید دامنه
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت تمدید دامنه
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت بسته شدن تیکت
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت ثبت نام
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از ثبت دامنه
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت یادآوری و پرداخت صورتحساب (برای بار سوم)
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت در صورت ثبت هاست
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت اطلاع از تغییر وضیعت دامین
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تغییر رمز
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تغییر رمز دامین
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت وارد شدن کاربر به سامانه
ارسال پیام کوتاه به کاربر جهت یادآوری و پرداخت صورتحساب (برای بار اول )
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تایید ثبت سفارش
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت پرداخت صورت حساب
ارسال پیام کوتاه به کاربر در صورت تمدید دامین
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ثبت نشدن دامنه جدید
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت بروز رسانی تیکت
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت وارد شدن مدیریت به پنل مدیریت
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ثبت نام مشتری
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت ثبت دامنه جدید
ارسال پیام کوتاه به مدیریت در صورت باز شدن تیکت
با خرید یک پنل اس ام اس و اتصال WHMCS به سامانه و پیامک و ارسال پیامک از طریق WHMCS با ماژول پیامک wHMCS می توان به مشتری نشان داد که مشتریان شما برایتان ارزشمند هستند و تجربه کاربری بهتری را برای مشتری ایجاد کرد تا در حالت های مختلف مانند صدور فاکتور، پاسخ به تیکت و… برای کاربر شما به صورت اتوماتیک با خط خدماتی پیامک ارسال شود.
آخرین دیدگاهها