خط تلفن ثابت ابری

خط ثابت ابری چیست؟

با افزایش دسترسی به اینترنت پرسرعت در کشور، نیازها به تسریع فرایند ارتباطی و امکان مدیریت غیر متمرکز آن، رو به افزایش است. برای رفع این نیاز، شرکت مدیانا خطوط ثابت ابری را توسعه و ارائه نموده است. این خطوط با پیش‌شماره تمام شهرهای ایران و پوشش سراسری ارائه می‌گردد و برای استفاده از این خطوط نیازی به سخت افزار نخواهید داشت.

خط ثبات ابری یا NGN که مخفف Non Geographical Number است، همانطور که از نامش پیداست، بدون محدودیت جغرافیایی قابل عرضه است و در مقایسه با تلفن سانترال از امکانات بیشتر و کیفیت صدای بسیار بالاتری برخوردار است. عدم نیاز به برق و سخت‌افزارهای گران‌قیمت، از مهم‌ترین مزایای این خطوط محسوب می‌شود.

خط ثابت ابری یا خط E1؟

ارائه تلفن ثابت ابری به صورت hosted  و بر بستر مخابرات صورت می‌گیرد، لذا بدون نیاز به اینترنت قابل استفاده می‌باشد. برخلاف خطوط E1، برای مدیریت تماس‌ها به تجهیزاتی مانند مودم، تلفن سانترال یا IP نیاز ندارید. بدون نیاز به ثبت دفتر فیزیکی برای دریافت خط و بدون محدودیت در تعداد تماس همزمان، می‌توانید از امکانات این خطوط بهره مند شوید.

هزینه این خطوط کاملا به صرفه بوده و نسبت به خطوط voip که نیاز به هزینه های نگهداری دارند، قطعا گزینه بهتری برای مدیریت تماس توسط مدیران کسب و کار خواهد بود. با درخواست سرویس تماس ابری به همراه خط ثابت ابری، امکانات پیشرقته‌تری را تجربه خواهید کرد.

مزایای خط ثابت ابری

تعرفه اقتصادی

مالکیت دائمی خط

بدون نیاز به سخت‌افزار

مدیریت تماس‌ها با موبایل

داخلی نامحدود

قابلیت انتقال تماس

عدم نیاز به دفتر فیزیکی